از گره های بی شمار زندگی گله نمی کنم !!!

چهار شنبه 15 مهر 1394
ن : مازیار خدایی

از گره های بی شمار زندگی گله نمی کنم !!!

در اولين لحظه اى كه بدنيا آمدم ، گره اى به بند نافم زدند كه معناى گره را بفهمم . همان لحظه دانستم كه هميشه گره معناى

 بدى ندارد ... شايد حكمتى در اين گره هاست ! 
 
با خوشبينى و صبر هر گره را با رنگى زيبا كنار گره بعدى ميگذارم و خدا را شكر مى كنم كه توانايي مقابله با آنچه سرنوشت
 
برايم رقم زده دارم . 
 
شايد روزى برسد كه با همه اين گره ها فرشى زيبا ببافم ! فرشى كه خالق هستى نقشه اش را كشيده .... و مرا براى بافتن آن
 
برگزيده ، چرا كه استعداد و توانايى لازم را در من ديده ! 
 
و من هر لحظه شكرگزار آن بافنده كل هستم!!


نظرات شما عزیزان:

خشایار
ساعت20:22---16 مهر 1394

برادر من ممنون خیلی خوب بود:)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوانمدیریت زندگی و آدرس maziyar334550.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.